středa 22. června 2016

UŽ NEVOLEJ....

  Ne, nejedná se o žádnou protioperátorskou kampaň, ať si každej volá jak dlouho chce a s kým chce...

Jen jsem zkrátil dobu volání na 7,5 minuty z mejch zatvrzele dodržovanejch 9 minut a zjišťuji že jsem se asi bál experimentovat.

Můj vítr z expozičních časů 1/35 byl na místě, sice jsem přišel o dva snímky - jeden z domova a jeden z hustého lesa (tam to těch 9 minut a chlup chtělo) ale ostatní ujdou. No MIMOŇ je taky na hraně :)) 

Taky mi už podruhé prokukuje do filmu nechtěné světlo a pro jistotu vyndám svitek z dalšího foťáku po tmě, vypadá to že světlo jinak pronikne pod krycí papír. Tak večer...a jo, bojím se ČERTA!







Agfa Clack 
1/35 - f11
Fomapan 100 Professional (120)
Fomadon R09 (1/50)
7,5 minuty

Jo a na předposledním snímku je inscenovaná kachna, stálo to žvejku s pusy pro vytvoření oka .)

....a ne, neznám žádnou ANET

(2016)


Žádné komentáře:

Okomentovat