neděle 5. června 2016

DEN NA HOUBY





















9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :D No fákt, chodím na ně vždycky už v květnu jen to letos nestíhám. Před pár minutkama zase sprchlo a nějak cejtím ve vzduchu kvanta...

      Vymazat
    2. Tady celkem dost napršelo a ani v lese není sucho, loňský léto jako super vedro ale houby tady katastrofa a já strašně rád sbírám ale hlavně jím :)) Dneska první houbová polívka...mňam .)

      Vymazat
    3. Strašně ráda sbírám i jím, ale sběr mám zafixovaný spíš jako pozdně letní až podzimní činnost a na jídlo jsem doma sama, synek prý "bleee", takže mám ještě loňský praváky v mrazáku.

      Vymazat
    4. :))) To se někdo má když doma ještě má .) Už musím jít...prý mám na stole :))

      Vymazat
    5. Děkuju, bylo lest... :) ženský no ;)

      Vymazat
  2. Prima fotky. Právě jsem dojedl k večeři růžovky. :-)

    OdpovědětVymazat