čtvrtek 23. června 2016

NECHOĎ S ČERTEM DO LESA.....

 VYSTRAŠÍ TĚ....

Když jsem včera psal že se bojím experimentovat netušil jsem jaké bude večer dlouhé rozhodování kolik volat tentokrát. Na křížové cestě jsem fotil i digitálem a pod 400 iso jsem nešel, někdy i 1600. I když bylo hodně slunečno tak v tom lese pod stromy a odkloněno od slunce. S čertem v ruce, časem 1/50, clonou f8 a stovkou filmem to nebylo úplně ono. Říkal jsem si že ho prostě trochu přismažím...nějak to dopadne. Původně jsem chtěl prodloužit čas na 10 - 10,5 minuty ale bál jsem se a nakonec jsem vyvolával 9,5 minutky. Když na to teď ráno koukám tak ta minuta by to asi nezachránila, tmavé by to bylo stejně jen by tam byl přepal.

Ve finále některé ujdou...

............a čerte, nebojím se tě, už jsem velikej .)













Certo Phot
1/50 - f8
Fomapan 100 Profess. (120)
Fomadon R09 (1/50)
9,5 min.

(Křížová cesta - 2016)


Žádné komentáře:

Okomentovat