neděle 7. července 2024

BEZ TEBE


Půjdu do toho jedloví,
Tam, kde jsem ji viděl naposled.
Ale večer vrhá závoj na krajinu
A na cesty za okrajem lesa.
A ten les, ten stojí, tak tmavý a prázdný
Běda mi, ó běda!
A ptáci už nezpívají.
Bez tebe nemůžu být, bez tebe!
S tebou jsem taky sám, bez tebe!
Bez tebe počítám hodiny, bez tebe!
S tebou stojí sekundy, nevyplatí se!
Na větvích, v příkopech
je teď ticho a bez života
A dech mi, ach, tak ztěžkl.
Běda mi, ó běda!
A ptáci už nezpívají.
Bez tebe nemůžu být, bez tebe!
S tebou jsem taky sám, bez tebe! (bez tebe)
Bez tebe počítám hodiny, bez tebe!
S tebou stojí sekundy, nevyplatí se!
Bez tebe!

Bez tebe!


A dech mi, ach, tak ztěžkl.
Běda mi, ó běda!
A ptáci už nezpívají.



Bez tebe nemůžu být, bez tebe!
S tebou jsem taky sám, bez tebe! (bez tebe)
Bez tebe počítám hodiny, bez tebe!
S tebou stojí sekundy, nevyplatí se!
Bez tebe!


Bez tebe!
Bez tebe!
Bez tebe!
Bez tebe!
Bez tebe!
Bez tebe!



2024

 

Žádné komentáře:

Okomentovat