pondělí 22. srpna 2022

ZOUBEK ČASU

 



















ČERVENEC-SRPEN 2022















2 komentáře:

  1. Pěkná rodinná kronika. Léto jako čas pro otce a syny. Můj nynější přítel má taky děti, mladší dcera o čas s tatínkem moc nestojí, byla malá, když s mámou od táty odešli, ale se starším synkem - starším než ten tvůj, ale mladším než ti moji - jsou na sebe navázaní hodně. Na jednu stranu se mi to moc líbí a vážím si toho, že mě (mezi sebe) berou a moc jim to jejich pouto přeju a chápu, když si občas, třeba takhle v létě, chtějí užít pár dní jen spolu. Na druhou stranu jim to závidím. A stýská se mi po chvílích, které jsme si takhle v létě užívala kdysi se svými syny. Jsou věci, co se v životě dějí jen jednou, většina těch krásných...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Rul. Přesně vím o čem píšeš, tohle jsem zažil když bylo holkám pět, nikdy na to nezapomenu, proteklo to mezi prsty....Dnes už je to dobré ale čas nejde vrátit...Teď se snažím jak u dospělých holek a malého Péti. Jo a poslední příspěvek je z toho tvého canonu...mám ho moc rád. Měj se pěkně

      Vymazat