úterý 1. února 2022

KAFÍČKO

 Rok jsem plánoval vyvolat v kávě, odkládal a asi i bál, pak i kafe spotřeboval. Teď jsem se rozhodl a během pár dní koupil suroviny - vitamín C, mycí sodu a instantní kávu (clever), namíchal a vyvolal rychle nastřílený film. Většina je focena v pozdních i večerních hodinách ze stativu, vše na delší čas - no iso 100 no. Chtěl jsem to jen nejprve vyzkoušet - zda něco vyleze, trochu jsem tomu nevěřil. A vylezlo.

Příště se budu snažit víc, když už vím.......že to funguje. 

Jo a fakt to smrdí jak rybí polévka .)





















***********************************************************

Kaffenol 
Litr destilky.
V jednom půl litru rozmíchám kafe (clever), v druhém rozmíchám mycí sodu (domol) a vitamín C.
Sleji dohromady, opravdu to "voní" jako rybí polévka a chladím na 19-20 stupňů.
Vyvolávám 15 minut, na počátku první minuty 10x otočím, pak každou započatou minutu 3x.
Vždy jsem přerušoval - buď kyselinou citrónovou nebo fomacitrem, tentokrát jsem dvakrát propláchl vodou z kohoutku.
Ustaluji Fomafixem - 5 minut. Peru 10 minut tekoucí vodou a pak vykoupu v destilce s kapkou jaru a nakonec opláchnu destilkou. 
Nakonec suším cca 2 hodiny.
Nastříhám, skenuji a pak buď brečím nebo mám radost.....Amen











Fujica AX-5
Fomapan 100
Caffenol
15 minut

2022


Žádné komentáře:

Okomentovat