čtvrtek 22. dubna 2021

NÁVRATY....ČÁSTEČNÉ

 Snad už v šestnácti byl můj pokojíček velká džungle a spousta akvárek, okna zase plná kaktusů, šlo to dlouho se mnou a postupně se prostor zmenšoval a důležitější věci....Pomalu se k tomu zase vracím....jo a támhle bude pořádná větev a na ní Tillandsie jedna vedle druhý :))))) Co mám dělat.....žít, potřebuji spoustu věcí co mě nakopne - bacha, ne nakope

Nejoblíbenější knížka - LOVEC KAKTUSŮ od Karla Crkala a koho jsem obdivoval - no přeci A.V.Friče, to je jasný..... tu knížku mám do dneška.

Tillandsie a jsou skoro už na cestě - jen větev, musím do lesa, tak rád....












CRYPTANTHUS ACAULIS "GREEN"
CRYPTANTHUS BIVITTATUS "VARIEGATUS PINK"
NEOREGELIA SCHUELTSIANA "HAWAII"
NEOREGELIA "AJAX"
NEOREGELIA "MINI"
AECHMEA CORREIA-ARAUJOI
VRIESEA OSPINAE



2021

Žádné komentáře:

Okomentovat