čtvrtek 21. dubna 2016

CORINA 1


  • fotoaparát na střední formát
  • Corina
  • Druopta Praha (1967-70)
  • časy - 1/25, 1/50, 1/75, B
  • ostření - portrét 06-1,2m, skupinka 2-3m, krajinka 3m až nekonečno
  • formát filmu 120
  • material - plast

Ještě pamatuji jak jsem ji strašně moc chtěl, první kus byl nefunkční ale nenechal jsem se odradit a zakoupil druhý a ten už byl v pořádku. Delší dobu ležela ve skříni asi jsem se bál výsledných fotografií, dnes nechápu proč jsem tak otálel. Kvalita fotek hodně překvapila, taková bakelitová potvůrka za pár šlupek a ona se nezdá....
Prvních pár políček se vždy trochu stydím, ono když z brašny vytáhnete něco (já myslím že krásná) takového... 

Existují 3 základní typy fotoaparátu Corina 1,2,3 a několik podverzí - které se liší kosmetickými detaily a někdy i delším časem, ty lze vidět zde



zde ještě nefunkční Corina 2


***



(Fomapan Professional 100/120)
Fomadon R09


Žádné komentáře:

Okomentovat