neděle 23. srpna 2015

Někdy to je spíš corrida....


No popral jsem se pěkně. Od coriny jsem čekal mnohem horší fotky a od sebe zase lepší, tak že se to vyrovnalo. Je to naše společná premiéra tak jsem vlastně hlavně spokojený že je ok.
Hodně mě mrzí že jsem počet snímků sledoval ve spodním okénku a když přišla po dvanácti třináct tak bych si nafackoval. Musel jsem tedy některé nařezat a tím přišel o krásný 6x6 formát, některé jsem i nechal. Příště no.
Poprvé jsem taky jako přerušovač použil kyselinu citrónovou, někdo dokonce používá čistou vodu no zkušeností není nikdy dost.
Co dodat na závěr - fotí se mi s ní moc pěkně jen dost poutá pozornost, není zrovna nejmenší a je dost bizarní :)) 
Mám ji ale rád a určitě to nebylo poprvé a naposled.











Corina
Fomapan 100 (120)
Fomadon R09
2015






Žádné komentáře:

Okomentovat