neděle 11. dubna 2021

COLOUR

 Tak trochu adrenalin a trochu hyper...ani jsem v mezičase nestihl čůrat, u čb to stíhám :))))





 a furt ne 38...to trvalo dlouho




je to tam


fakt zážitek
*********************************************************************




























Canon Eos Elan 
Kodak Pro Image 100
Tetenal Colortec C 41
3 minuty 15 sec.
2021



5 komentářů:

  1. No, teda, do čeho ses to pustil... Smekám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) je to strašnej fofr....prý jsem hyper, teda každý to říká, víš jak to je - člověk to sám na sobě nepozoruje - tak proto mi to sedlo, tohle je fakt v jednom sledu - nejvíc jsem se smál jak jsem ve vaně horký vody polejval vývojnici a otáčel a polejval a potřeboval strašně čůrat :))) Rul, když jsem to vytáhl na světlo a byl tam obraz - nedokážu popsat.... Teď škrábu brambory a v kýblu si předehřívám všechny tři složky - až doškrábu, jdu na další negativ - LOMO. Tak uvidím .) Děkuju za kuk.

      Vymazat
    2. Není zač, sleduju průběžně. ;-)

      Vymazat
  2. Rád se tady zastavuji. Máte opravdu velmi koukatelné fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No děkuji za zastavení, nedržím se žádného stylu a spoustu věcí porušuji - hlavně těch fotografických :))) ale fakt děkuji .)

      Vymazat