sobota 8. dubna 2017

VILIA (Вилия)

 fotoaparát na kinofilm

Вилия - Vilia 

MMZ-BeLomo - Minsk (Bělorusko) - 1973-86

objektiv - Triplet 69-3 4/40

clony - f/4 - f/16

závěrka - 1/30,1/60,1/125,1/250 + B

formát filmu - 135mm/24x36mm

ostření - na číselníku (odhadem) od 0,8m

materiál - plast-kov

hmotnost - 


Tenhle foťáček už mám opravdu celkem dlouho a i když se dá říci že ho mám ještě raději než Smenu tak ho hodně zanedbávám. Mám s ním nafoceno sotva dva filmy.

Jak už jsem naznačil, lépe se mi drží než smena, taky nehrozí že má při exponování člověk prst tam kde nemá - páčka závěrky (u smeny už několikrát). 

Natahování je taky moc fajn - u smeny kolikrát i zapomenu :))), jen škoda že dvojexpozice u vilie nehrozí.

Hledáček je větší a jsou v něm zobrazeny symboly (mráček,sluníčko), při změně clony se posune i ukazatel na daný symbol.

Zkrátka, jednoduchý foťáček který nezabere moc místa a fotky nedělá špatný.







*******************************************************










Rossmann 200/Porst Color X 200
(samé lepší filmy :)) )

2014




Žádné komentáře:

Okomentovat