pátek 9. října 2015

stromy







Hrabal a vyhrabal...


5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ta je na Fa, nějak mi tohle už nejde a nebo se mi nechce...nebo nevím co - takovej otisk toho co bylo a už není...bude-nebude...

      Vymazat
    2. Na Fa už asi nepůjdu. Pro mě totál chaos, konec jednoho světa. Fejsbůk místo poklidného místa setkávání. A všude přemoudřelej Pavel P., co musí mít za každou cenu opačnej názor, nejlíp velezdprdelskovskej adminům.

      Ne, to nemusím. Za to mi to nestojí. Nechám si v paměti to starý milý FA a nebudu si ho přegumovávat novým.

      Vymazat
    3. :( RUL - to né, lidi tam jsou stejný, zatím - vůbec nevím kam bych šel, já mám Fa jako domov :( Taky jsem měl ten starej moc rád - odešel jsem z Pexu raději na Fotoaparát protože byl tak krásně nenamydlenej a nepřevoňavělej a jednoduchej....

      Vymazat
    4. I z domova člověk občas odejde.
      Spousta z těch lidí, co tam těď naříkají nad nepřehledností a vyhrožují odchodem, nakonec neodejdou, závislost je silnější.
      Co já - to zatím nevím.
      Nelíbí se mi tam.

      Pro mě to nebyl domov, ale zahrádka, kam jsem chodila relaxovat: Rozuměj zahrádka s čerstvě napěněným pivkem, stínem pod reklamníma slunečníkama a květináčkama na plaňkovým oplůtku.
      Udělali mi z toho mekáč.

      Vymazat