úterý 2. června 2015

SNAD UŽ KONEČNĚ ZASE DOMA

...pozor na ty co koukají z hora *, pozor na ty co mají dlouhé nosy **,pozor na velké hlavy ***,pozor na štíhlé nohy ****, pozor na ty z brčkem *****,a vůbec - nezblbněte a vracejte se v pořádku domů.


JSEM DOMA A ZAČNU OD PÍKY


....prozraďte
chlapci a děvčata
odkdy je
Godzilla hranatá???

                            Dana Kovaľová





* neplatí u postav vyšších než vy
** pinocchio neplatí
*** neplatí u osob nadpozemského původu
****  ve všech případech
***** hello nevadí

Já se prostě potřebuji vykecat a musím to všechno někam dávat...





4 komentáře:

  1. To je dobře, já mám taky občas potřebu něco k fotkám napsat :)...a znovu obdivuju štíhlé linie tvého aktu...to se jen tak nevidí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za zastavení, ono to možná vypadá že jsem si o to řekl ale...nevím komu bych dal vědět. Jo, kolena má taky krásný :))

      Vymazat
  2. Stejně je to škoda, pamatuju, když jsem si přesouvala blog, vůbec mě to zezačátku nebavilo, necítila jsem kořeny (nebo jak to nazvat)...tak přeju, aby ti tenhle tvůj počin vydržel. A já si řekla první, vzpomínáš, ať napíšeš, až zase někde budeš....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. budu se snažit - kořeny jsou kořeny a na ty se musí opatrně, moc děkuju (a taky mě to nebaví, zatím, tolik...ale lepší se to)

      Vymazat